God fortsättning på det nya året :)
 
Ja, vart håller snön hus? Äsch! Det är mysigt med promenader med vovvarna ändå :) Skogen här intill ser lika trollskogsaktig ut som om hösten :) Ibland saknar jag dock snöigt knaster under fötterna och ljusa vinterdagar i vackert snölandskap.
 
Pga hälsoskäl fick jag skippa 2013-års sista utställning - Stockholms Hundmässa i december. Men  2014 startade gott! Mopsordens utställning i Haninge gick av stapeln i lördags. 90 anmälda vovvar - däribland några CC <3
 
Fr. vä: CC. Duplici Alis Aurum, aka Alice, med matte Emelie. Alice tyckte det var kul att vara på utställning! Hon blev oplacerad i juniorklass men vi hoppas hon får trampa vidare i ringen snart igen!
 
CC. Gia Bella Bambina, aka Mae, med (mig) Stina. Mae tyckte också att utställning var kul :) Svansen gick som en propeller när domaren kom fram. Mae placerade sig som fyra med HP i valpklass tikar 4-6 mån.
 
CC. Caol Ila, aka Bella, med matte Renée. Bella placerade sig trea i konkurrensklass i tikar öppen (3ökk)!
 
CC. Betty Bonanza, aka Märta, med Melina, placerade sig som fyra i unghundsklass (4ukk) tikar!
 
Vi alla hade en trevlig dag! Tiden gick fort - men det gör den ju när man har roligt!
 
Nu är planeringen för Boy och Mae detta utställningsår i full gång! Ifjol vart det ju inte så många utställningar pga min krånglande fysik, men i år hoppas jag på desto mer då jag ordnat med lite handlerhjälp av snälla fina vänner :)
---------------------------------------------------------------------------------------
 
 

En bild på Alice med sin mamma Leeloo <3 Alice är nu 9 månader gammal.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------
Kolla hemsidan eller tryck HÄR för nya planer!
 
Ha det gott!
//Stina
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej